HTC va trece la un marketing mai agresiv

Din cauza întârzierilor în producerea telefoanelor HTC One, compania taiwaneză a pierdut teren în favoarea companiei Samsung. Această întârziere s-a produs din cauza lipsei componentelor pentru cameră și alte module, astfel nu va ajunge în magazine înainte de Samsung Galaxy S4. Cele două telefoane de top vor ajunge în magazine cam în același timp și după evenimentul de lansare noul smartphone Samsung are parte de mai multă publicitate, decât rivalul HTC One.

Pentru a remedia aceste mici eșecuri, și pentru a nu repeta pierderea vânzărilor ca anul trecut, o pierdere de 41% în vânzări în favoarea companiilor rivale, Ben Ho, directorul de marketing a decis schimbarea sloganului ”Quietly Brilliant” în ceva mai strigător, astfel trecând la o strategie de marketing mai agresivă, și acesta este doar începutul promite domnul Ho: “We have a lot of innovations but we haven’t been loud enough”. Încă nu se știe care va fi sloganul nou, dar până atunci vă invităm să vizionați un scurt clip de prezentare a funcționalităților noului HTC One.

Sursa: 9to5Google

About the author